Duben 2011

Skladba z traileru HP7: II. část

30. dubna 2011 v 16:08 | Verush@ |  Soundtracky
Na youtube.com byla zveřejněna první skladba ze soundtracku k Relikviím smrti, 2. části. Tato skladba doprovází nejnovější trailer a nyní si ji můžeme poslechnout samostatně. Jmenuje se Lords of the Realm a složil ji John Samuel Hanson z Immediate Music, to je místo, kde se nahrávají skladby pro trailery. Mě se líbí...

Trailer: Harry Potter a Relikvie smrti - II. část!

28. dubna 2011 v 14:50 | Verush@ |  Harry Potter a Relikvie smrti: II. část
Dnes, v brzkých ranních hodinách se na internetu konečně objevil dlouho očekávaný teaser trailer k druhé části relikvií smrti. A co na něj říkám? Já jsem nanejvýš spokojená, tvůrci nám toho neukázali ani příliš málo, ani příliš moc. Prostě tak akorát... :-) Po zkouknutí nových fotek a traileru se na film těším ještě víc! Vypadá to fakt dobře, prostě epické finále! A jak působí na vás? Splnil vaše očekávání?!

Enya - krásné skladby

25. dubna 2011 v 15:07 | Verush@ |  Hudba
Přidám vám se pár skladeb, které se mi strašně líbí a mohly by se zalíbit snad každému. Je to převážně relaxační hudba a všechny skladby jsou od irské zpěvačky Enyi, kterou já osobně mám strašně ráda, protože její písně jsou moc krásné a uklidňující. Tak přeji příjemný poslech. :-)

Jedna z mých nejoblíbenějších, sice se v ní nezpívá, ale ta melodie je neuvěřitelně uklidňující.

Tuhle si pouštím každý den v mp4 a nikdy mě neomrzí, je krásná!

Tato skladba je ze soundtracku z Pána prstenů a dostala mě hned, jak jsem ji slyšela prvně...

No, myslím, že to zatím stačí... Enya má všechny písničky nádherné a kdybych měla dále pokračovat v přidávání mých oblíbených, seděla bych tu ještě hodně dlouho. :-D Takže si je užijte!

Jarní příroda - líčení

24. dubna 2011 v 14:42 | Verush@ |  Moje tvorba
Není to nic světoborného, ale proč nedělat to, co mě baví. Tak snad se vám to aspoň trošinku líbí... snesu i kritiku, díky které bych se příště mohla polepšit.
Myslím, že obrázek k textu netřeba, všechno je z mé hlavy a ti, co mají aspoň trošku představivosti a fantazie, si přírodu, jež jsem popisovala určitě dokáží představit.
P.S.: Mám úžasně jarní náladu, i když dnes není venku tak teplo a slunečno jako předešlých pár dní. Mám velikou radost z toho, co se právě venku děje... po včerejším dešti je dnes všechno ještě zelenější a veselejší. :-) Doufám tedy, že ze svého líčení vám kousek mé jarní nálady předám, anebo přinejmenším potěším!

Na vesnici se začínalo oteplovat, první teplé paprsky jarního
slunce pronikaly do oken chaloupek a zahradní rostlinstvo začalo
vystrkovat své hlavičky všelijakých barev zpod půdy, jako by
slunci vylézaly vstříc. V okolních lesích, nyní ještě vlhkých od
deštíku, který spadl před pár hodinami, pronikaly skrze stromy
oslňující paprsky, jež pomalounku sušily mokrou půdu a listy stromů.
V pravé poledne už slunce ohřívalo všechna zákoutí lesa. Mohutné
koruny stromů šuměly a ovívaly se v jarním větříku, na zemi se
semtam pohnul nějaký zajíc, srna, nebo jiný obyvatel zdejšího lesa.
Na kopci nad lesem byl postavený malebný domek, připomínající
chaloupku z pohádek a o kousek dál byla nádherná, kvetoucí
alej divokých třešní jíž se každý den procházely tucty lidí z
vesnice, pro něž tato alej představovala místo plné klidu, odpočinku
a jarní krásy. Nejkrásněji a nejkouzelněji toto místo působí při
procházce v pozdním odpoledne, když slunce zapadá za horizont
a jeho příjemně teplé paprsky hřejí do tváře, v níž se odráží jeho
naoranžovělé světlo.

Velikonoce

24. dubna 2011 v 11:34 | Verush@ |  Diary
Takže tímto článek bych chtěla vám všem popřát krásné prožití velikonočních svátků, ať je prožíváte doma nebo jste někde na prázdninách, dovolené, u známých, prostě kdekoliv. :-) Musím říct, že letošní Velikonoce jsou opravdu krásné, nejen díky teplému a (převážně) slunečnému počasí, které nás doprovází skoro celý týden.
Napadlo mě, že bych letos zkusila upéct velikonočního beránka, protože mám na něj několik receptů, ale ještě nikdy jsem se neodvážila je ozkoušet. Taky jsem dnes odpoledne chtěla nazdobit pár vajíček a udělat do vázy velikonoční výzdobu, takže jsem zvědavá, jak to všechno stihnu. ;-)

Takže ještě jednou na závěr; Přeji vám krásné, klidné, požehnané svátky prožité v tajemné atmosféře Velikonoc!

Výlet - Hranický kras

20. dubna 2011 v 17:20 | Verush@ |  Diary
Dnes jsme byli se třídou na výletě, v Hranickém Krasu, jak už jste se dozvěděli z předchozího článku. Řekla jsem si, že bych vám o tom mohla napsat krátký článek. Konkrétně jsme byli ve Zbrašovských aragonitových jeskyních, jež se nacházejí v údolí řeky Bečvy v lázních Teplice nad Bečvou, kde nás čekala menší přednáška o objevení a vzniku tamějších jeskyň. Já jsem byla v jeskyni poprvé, takže pro mě to bylo rozhodně něco nového...
Kousek od jeskyní je tzv. Hranická propast - pro ty, kdo chtějí být chytřejší, - je to nejhlubší propast v České republice. Hloubka suché části je šedesát děvět a půl metru a její celková, zatím nejdelší určená hloubka je skoro 300 metrů (to jsem si zapamatovala :-D). Byl to moc pěkný výlet, hlavně díky slunečnému počasí... Nejízajímavější pro mne byla asi prohlídka jeskyň, jednak proto, že jsem tam byla poprvé a taky proto, že útvary, které v jeskyni vytvořily minerální prameny jsou vážně pozoruhodné. A schválně, kdo si tipne dobře, kolik stupňů celsia uvnitř bylo? :o)
Pokud má někdo zájem podívat se jak to v jeskyních vypadá zevnitř, dávám vám sem odkaz, kde si to můžete virtuálně prohlédnout.
Fotka Hranické propasti, kterou jsem já NEfotila! Foto pochází z wikipedie.

Omlouvám se... však to znáte ;o)

18. dubna 2011 v 16:21 | Verush@ |  Diary
Má to ještě smysl psát? No dobře, tak jen pro informaci, abyste věděli, že tady na to úplně nekašlu, jak se na první pohled zdá. Na blogu jsem každý den, každý den chodím ke svým oblíbencům, ale prostě nemám chuť přidávat. To je vše.
Tento týden máme prázdniny, takže by se tu více méně mohlo něco objevit, ale nic neslibuju... Chci si užívat hezkého (a konečně i teplého) počasí v rámci možností co možná nejvíce venku, a když už nejsem venku, čtu si nebo se učím do školy. Zítra mám sice náročný den, ale zato je, dá se říci, posledním náročným v tomto týdnu. Ve středu jedeme se třídou do Hranického Krasu, prý kamsi do jeskyň :-D, takže se docela těším, že zase po dlouhé době někam vypadneme.

To je asi tak všechno, co jsem měla na srdci. Také pracuji na té povídce, (viz. tento článek), zatím to vypadá slibně, ačkoliv mám vymyšlený jen název, dovolím si tvrdit, že už se to začíná rýsovat... Uvidíme.

První video ze zákulisí Hobita :o)

15. dubna 2011 v 20:32 | Verush@ |  BEHIND THE SCENES :)
Je to neuvěřitelné! Vůbec jsem to nečekala, aspoň tedy ne tak brzy... během včerejšího dne se na internet dostalo slibované video ze zákulisí Hobita, jenž se začal natáčet první jarní den, tedy 21. března.
Nevím jak pro ostatní, ale pro mně je radost opět (po těch letech) vidět útulné Dno Pytle, Roklinku, Petera Jacksona a vůbec všechny ostatní známé kulisy i herce. Reportáž trvá ohromujících 10 minut (čekala jsem nějaké nanejvýš tříminutové video, v němž se nic moc nedozvíme..) Byla jsem prostě uchvácena. Doporučuji shlédnout až dokonce!
P.S.: Dnes jsem neočekávaně dostala knížku Hobita (jaká náhoda! :-D), měla jsem neuvěřitelnou radost, takže se počínaje dnešním večerem pouštím s chutí do čtení a po nějakém čase se možná dočkáte i recenze.

Že by se Verush dala na psaní povídek?

14. dubna 2011 v 20:11 | Verush@ |  Info about me
Dnes odpoledne jsem se zbláznila a řekla si, že budu psát povídku. Nevím, jak bude dlouhá,... nevím, o čem bude,... nevím ani, zda ji vůbec někdy zveřejním a dokonce ani to, zda ji někdy dopíšu. Ale proč to nezkusit? Psaní mě baví, naposledy jsem psala před dvěmi lety a ta nedokončená povídka (která má mimochodem požehnaně stran!) mi dodnes leží v počítači. Navazovat na ni v žádném případě nehodlám, zaprvé je to proto, že už by mě to s nějvětší pravděpodobností ani nebavilo a také proto, že přeci jen za dva roky používám trošku... ehm, jiné výrazy. Předpokládám, že budu psát něco ve stylu fantasy.
Tímto vám ale nechci sdělit, že se tady budou pravidelně objevovat kapitoly po určité době, jako je to na x blozích. Jen jsem měla potřebu to napsat... a jestli mi to nadšení vydrží, je ve hvězdách. ;)

Avatar - soundtrack

13. dubna 2011 v 17:52 | Verush@ |  Soundtracky
Jelikož jsem se včera večer dívala na Avatara a nějak jsem se zaposlouchala do jeho soundtracku, napadlo mě ho sem dát. James Horner, který ho složil si zaslouží opravdu vzdát hold, protože se mu strašně moc povedl! Skladby se k určitým scénám opravdu skvěle hodí a je taky dobře posluchatelný i bez obrazu.

1. "You don't dream in cryo. …." 6:09

James Horner - War

Dubnový západ slunce :)

12. dubna 2011 v 15:07 | Verush@ |  Fotogalerie
Tak jak jsem slíbila, vkládám vám se pár fotek z víkendového pobytu na chatě... Konkrétně tyhle fotky jsou foceny z největšího kopce v tamějším údolí. Vybrala jsem dvě nejhezčí, tak snad se líbí :).
Prosím, nekopírujte tyto fotky ani s uvedením zdroje! Díky.
P.S.: Písemka z matiky dopadla skvěle, moc děkuju těm, co mi drželi palce a mysleli na mně!

Jsem zpátky - unavená, vyčerpaná.... ale šťastná :)

10. dubna 2011 v 19:34 | Verush@ |  Diary
Máte mě tu zpět! Musím přiznat, že jsem si ty dva dny pobytu na horském vzduchu vskutku užila! Včera jsem (v té strašlivé vichřici) šlapala dlouhou túru, ale pohled z úplného vršku (tzv. rogaláku) opravdu stál zato. Sice nám foukalo trochu víc, než jsem předpokládala, ale i tak jsem šťasná za vcelku hezké počasí. Hlavně, že se dalo sedět na zahradě (dnes jsem se tam slunila celé odpoledne!), to mi stačilo.
Na matiku jsem celkem naučená (kdyby si na mě někdo zítra vzpomněl a aspoň na chvíli mi podržel palce, fakt by mě to potěšilo a kdoví, možná i pomohlo :-D). Tak já si teď jdu umýt vlasy a potom si ještě číst. Doufám, že jste si víkend užili stejně jako já a že s úsměvem vkročíme do nového pracovního týdne...
P.S.: Až do PC stáhnu fotky, určitě vám sem pár hodím, protože ten včerejší západ slunce byl prostě nádherný!

O víkendu mě tu nečekejte....

8. dubna 2011 v 14:32 | Verush@ |  Info about me
...jedu si zarelaxovat na chatu. Už jsem tam nebyla celou věčnost a věřte mi, že se nesmírně těším! Teď, když se konečně oteplilo se bude moct být i na zahradě, takže si s sebou vezmu knihu a budu se válet a užívat si... (pokud mi počasí dopřeje slunit se aspoň jedno odpoledne). Naneštěstí v pondělí píšeme velkou písemku z matematiky, takže zase tak pohodový víkend, jsem jsem si zprvu myslela, to nebude. Ale co se dá dělat... ne vždy nám vše výjde podle představ, že! Takže tu tento víkend ode mě nic nečekejte a užívejte si (snad) slunečných a teplých dnů ... Mějte se, vrátím se v neděli.

P.S.: Fotku jsem fotila já na kopci nad chatou, no není tam krásně? =)

Gabriela Gunčíková - Here I Am

7. dubna 2011 v 18:58 | Verush@ |  Music clips
Ne všichni sledujete československou superstar, avšak já se občas ráda podívám, na někdy opravdu dobré pěvecké výkony. A rozhodně si myslím, že výkon Gabriely Gunčíkové, která zpívala strašně těžkou písničku od skupiny Scorpions - Here I Am patří jeden k těm velice vydařeným! Poslechněte sami, podle mě má i na vítězství... Ty výšky vychytala perfektně, i když nejsem žádný odborník, a proto se mi to možná tak líbilo, nehledě na to, že tuhle písničku mám moc ráda. =o)

Gabriela Gunčíková, ČSS - Semifinále

Originál od Scorpions

^^Pán Prstenů ~ Blu-Ray Trailer^^

5. dubna 2011 v 18:03 | Verush@ |  Trailery
Tak i slavná triologie Pána Prstenů se dočká skvělého Blu-Ray, který brzy vstoupí do prodeje. Na počest jejího vydání byl zveřejněn nový trailer (který je mimochodem jedním slovem dokonalý ♥). Miluju Pána Prstenů, jen škoda, že ten Blu-Ray přehrávač nemám, což mě strašně štve... Ale k Vánocům nebo narozkám si budu přát celou sérii v originálech, kde najdete spoustu bonusového materiálu (v Blu-Ray vydání to bude neuvěřitelýnch 26 hodin bonusů!!!), jak je to v normální DVD verzi, nevím ale Blu-ray bude mít určitě něco "spešl" navíc, jak to tak bývá... protože přeci jen, 26 hodin =D to se v bonusech jen tak nevidí, nebo snad jo?
Jinak na většinu těch vynechaných scén jsem se dívala na youtube.com, ale tam určitě nejsou všechny, takže bych si to strašně moc přála, ale někteří holt nemají tolik štěstí.

HP7: II. část - vystřižené scény

3. dubna 2011 v 14:15 | Verush@ |  Harry Potter a Relikvie smrti: I. část
Na weasley-guys jsem našla jedno video, v němž jsou všechny doposud zveřejněné vystřižené scény z první části HP7. Musím říct, že scény jsou opravdu dobré, ale tvůrci měli pravdu, že by se do filmu a jeho tempa moc nehodily, takže je uvidíme pouze v bonusovém materiálu. Nejvíc se mi líbí ta poslední scéna, jak Ron učí Hermionu házet žabky. :○)

P.S.: Vím, že jsem tu teď strašně málo... ale mám hodně věcí do školy, takže častokrát se stihnu jen podívat, co je nového a to je vše. Navíc novinky teď stejně skoro nejsou. Už se těším, až se propagace konečně pořádně rozjede. ;○)

První dubnový den :o)

1. dubna 2011 v 5:26 | Verush@ |  Co se jinam nevešlo...
Dnes, kromě toho, že začíná další jarní měsíc, je i Aprílový den... Nezapomněli jste? Já si vlastně z nikoho srandu nedělám, poněvadž nikdy nemůžu přijít na žádný doopravdy dobrý žert. Naposledy jsem jakýsi (nechtějte po mně jaký :-D) vymyslela, když jsem byla ve školce). A co vy? Překvapili jste na apríla někdy nějakým povedeným výmyslem? :○P Klidně napište do komentářů, ráda se pobavím. :o)

Apríl je označení pro první dubnový den - 1. duben. Už od 16. století je apríl spojen s různými žertíky a drobnými zlomyslnostmi, např. u novinářů pak dovoluje tradice překročit rámec serioznosti a vypustit tzv. kachnu resp. hoax. Problém pak nastává, že lidé neberou vážně ani některé vyloženě seriózní články. Předpokládá se, že svátek vznikl jako reakce na změnu ročního období ze smutné zimy na veselejší jaro. V některých případech se apríl koná současně i 30. dubna, ale tento den již není tolik rozšířen.

» Tak snad už se to počasí konečně přehoupne na ,veselé jaro' a zůstane tak. :o)